№ | Заходи | Терміни виконання | Відповідальний |
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу |
1. | Підготовка наказу «Про запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти» | Останній тиждень серпня | Адміністрація |
2. | Підготовка наказу «Про порядок дій персоналу при зіткненні з випадками булінгу (цькування) в закладі освіти» | Перший тиждень вересня | Психолог |
3. | Наради з різними категоріями працівників з питань профілактики булінгу (цькування): · педагогічний персонал; · допоміжний персонал; · технічний персонал. | Вересень | Адміністрація |
4. | Обговорення та прийняття правил поведінки в групах/класах, оформлення правил у вигляді наочного стенду | Вересень | Класні керівники |
5. | Організація механізмів звернення та встановлення інформаційних скриньок для повідомлень про випадки булінгу (цькування) | Вересень | Психолог, класні керівники |
6. | Створення (або оновлення) розділу про профілактику булінгу (цькування) і розміщення нормативних документів на сайті закладу освіти | Вересень | Відповідальний за роботу сайту школи |
7. | Підготовкаметодичнихрекомендацій для педагогів: ·з вивченняучнівськогоколективу; ·з розпізнаванняознакнасильстварізнихвидівщододітей | Жовтень | Психолог |
8. | Підготовка тематичних буклетів за участю старшокласників | Листопад | Класні керівники |
Робота з вчителями та іншими працівниками закладу освіти |
9. | Проведення навчальних семінарів для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування. | Грудень | Адміністрація |
10. | Тренінг для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти | Січень | Практичний психолог, соціальний педагог |
11. | Співбесіда з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу | Щомісяця | Практичний психолог, класні керівники |
12. | Консультування класних керівників психологом, соціальним педагогом з проблемних ситуацій. | Постійно | Практичний психолог, соціальний педагог |
Робота з учнями |
13. | Проведення тренінгів для учнів з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфліктів | Впродовж року | Класні керівники, практичний психолог |
14. | Диспут «Що псує стосунки між людьми» (8 – 9 кл.) | Вересень | Вчителі 8 – 9 класів |
15. | Імітаційна гра для молодших школярів (1-4-й класи) «Якщо тебе ображають» | Жовтень | Класні керівники |
16. | Тиждень толерантності | Листопад | Практичний психолог, класні керівники |
17. | Імітаційна гра для учнів середніх і старших класів «Розкажи про насильство» | Грудень | Класні керівники |
18. | Година правової грамотності “Великі права маленької дитини” | Грудень | Вчителі 1 – 4 класів |
19. | Години спілкування «Булінг: міфи та реальність», «Не допускай насилля над ближнім», «Допоможи другу» | Січень | Класні керівники, практичний психолог |
20. | Міні-тренінг «Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті» (2 – 4 кл.) | Лютий | Практичний психолог |
21. | Конкурс плакатів проти насильства «StopBulling» | Березень | Педагог-організатор, практичний психолог |
22. | Бесіда –тренінг «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг» (8 – 9 кл.) | Квітень | Практичний психолог |
Робота з батьками |
23. | Тематичні загальношкільні батьківські збори | Вересень | Директор |
24. | Підготовка пам'ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям | Жовтень | Практичний психолог, соціальний педагог |
25. | Проведення консультацій психолога з питань взаємин батьків з дітьми | Протягом року | Практичний психолог |
26. | Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей | Протягом року | Практичний психолог |
Коментарi